ainul bariah's FotoPage

By: ainul bariah talib

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Sunday, 25-Oct-2009 03:19 Email | Share | | Bookmark
Pampers

Europe dada - curently in size M
maman blue pink currently in size L
Maman yellow- currently in size L
View all 4 photos...
So these are a few collection under my roof..feel free to buzz me to ask about answers


Friday, 30-May-2008 01:02 Email | Share | | Bookmark

 


Saturday, 7-Jul-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Hari raya!!!

 
 
 
View all 16 photos...


Thursday, 20-Jul-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Bermain badmintoon bersama rakan...haahahah

 
 
 
View all 6 photos...
What happen to my Lumix?uhukss the pics are so blurr...and yet some of them terus tak nampak langsung..sangat sedih..suddenly teringat...lerh..tmpt tu kan gelap giler!hehehe klaka ler non...


Sunday, 4-Jun-2006 14:09 Email | Share | | Bookmark
Kwan baik aku bertunang..Aku patut bersedih atau bergembira?

 
 
 
View all 54 photos...
Dont get me wrong..Aku suka kawan aku bertunang..Aku ske tunang kwn aku tu (err maksud aku, aku ske diaorg berdua!!!Apela aku merepek ni?) Cuma aku sedey sket sbb lepas ni ape2 pun dia nk wat mesti terbatas..dh tak leh hu ha hu ha mcm dulu..Klau dia org lain mybe aku tak kesah..tapi ni bes fwen aku sndri..Isk2..Tp ble pk2 blk bagus le tu..msg2 umur dh mnigkat..smpi ble nk idup tak berarah tujuan?Aku gembira tgk dia gembira..Selaamat bertunang my dear fwen...Doakan korang cepat kawen..Jgn lupe jmput aku..Jgn lak jmpt last minit..nnt aku dtg pkai bj kuliah jer.Hah padan muka aku!!.hahaha

For those yg keep asking me bout Fara nyer gamba tunang..Nak le yek..Sory ler baru smpt upload..umah aku br pasang Streamyx..hahhaah


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net